zaterdag 26 april 2014

Poetin stopt alle gesprekken met het Witte Huis!

YouTube: http://youtu.be/KPV-m78_8NI

Hallo hier Dahboo77. Ik wil het hebben over Vladimir Poetin. De zogenoemde vergelding Vladimir Poetin. Er zijn vormen van sancties die ze gebruiken tegen het westen en daarom stoppen ze communicatie. Bedenk dat Obama en Poetin de hele tijd goede communicatie habben. Ze hebben recent op 14 april een gesprek gehad. En het is vrede geweest de hele tijd tijdens de Oekraïense crisis en al het vechten. 

En nu de Verenigde Staten vrijdag komt met nieuwe ronden met sancties waarvan ze zeggen dat ze niet eerder dan maandag plaats vinden, heeft Vladimir Poetin alle verbindingen verbroken. Ze hebben een lijn open gelaten, maar een lijn, en dat is tussen John Kerry en zijn tegenhanger. Ik bedoel succes daarmee! John Kerry zal ons nergens brengen en dit hele geval is zo wie zo toch in scene gezet. Een toneelstuk voor de mensen.

Wat interessant is dat deze twee mensen, Obama en Poetin, elkaars leven redden. Ik zal dat later bespreken in een volgende video. Je kunt zien dat het niet uitmaakt wat er hier gebeurd het is allemaal een spel voor de mensen. Deze twee mensen haten elkaar niet, ze zullen elkaar nooit haten. Ze hebben meer geheimen en kennis achter de schermen samen dan je ooit zult weten. En ze willen niet dat de massa’s dat weten.

Het probleem is dat als de mensen wakker beginnen te worden. Er komt een punt waarop het uit de hand loopt omdat we de gevestigde media en hun leugens doorprikken, het "links en rechts" verhaal en meer en meer mensen wakker worden. De brainwashing begint te vervagen. Ja, als ze dat zien gebeuren, is dat is het moment waarop de gebeurtenis zal gebeuren. Het is allemaal tijdsplanning. Het is zich allemaal aan het ontrafelen.

En mensen worden wakker in een snelheid die fenomenaal is. Ze zullen niet in staat zijn dit heel veel langer verborgen te houden. Ik zou denken, laten we zeggen, in de komende 10 jaar zal iets enorms plaats moeten vinden. En ik denk in de helft van die tijd al zal gebeuren. Ik denk dat in de komende vijf jaar iets groots zal moeten gebeuren zodat ze controle over deze aarde kunnen krijgen. Omdat in de komende vijf jaar zoveel mensen wakker zullen zijn geworden omdat ik denk dat er dan niet veel dingen hetzelfde zullen zijn.

Er zal geloof ik een punt zijn in de komende vijf jaar dat de Verenigde Staten zijn koers zal wisselen en voor altijd zal veranderen. Je zult de actie in de straten zien waar iedereen naar verlangd. En dat is om deze veranderlijke ambtenaren mensen uit onze regering te zetten en te vervangen door rechtvaardige mensen die hun leven op het spel willen zetten en niet ten koste van de mensen willen leven. Het is de enige manier om dat op te lossen.

Maar op een grotere schaal hebben zij wapens en bommen, onbemande vliegtuigjes en lasers en van alles wat je maar kunt bedenken. Deze leiders hebben miljoenen mannen die klaar staan voor oorlog op commando om te doen wat het maar kost. Gehersenspoelde jonge mannen overal op aarde klaar om elkaar te doden. En dat is het punt. De elite doden nooit iemand. Hun handen zijn schoon op die manier.

Ik zal hier meer op ingaan in de volgende video. Deze twee zeggen dat ze elkaar van de verdrinkingsdood zullen redden of waarvan ook. Maar ik wil nu vertellen dat de communicatie is gestopt in deze poppenkast. In de basis je moet de tekens volgen. Ze zijn bezig de communicatie af te kappen. Een ding die ik ook gemerkt heb in de gevestigde media hier in de laatste 24 uur, zijn dezelfde uitlatingen die we ook hebben blootgesteld in de Bundy situatie. Het verdraaien van de waarheid en het verspreiden van leugens. Ze proberen het te doen lijken alsof Rusland de derde wereldoorlog wil uitlokken. En het is die retoriek, precies die, dat me laat denken dat ze de rode loper aan het uitleggen zijn om de hele zaak in gang te zetten. We gaan een vreselijke zomer tegemoet dames en heren! Dat garandeer ik je…

Ik laat een link achter in de omschrijvingsbox. Dit was Dahboo77. Hou je ogen open…
http://www.thedailybeast.com/articles/2014/04/25/exclusive-putin-halts-all-talks-with-white-house.html#url=/articles/2014/04/25/exclusive-putin-halts-all-talks-with-white-house.html

Als iemand het weten wil. Ik heb iets van 7 jaar geleden in een visioen gezien met delen van wat er allemaal gaat gebeuren in de aanloop naar de eindtijd en verder. Veel dingen die ik gezien en gehoord hebt, zijn al gebeurd in de wereld en in mijn prive leven. Wat ik hier lees is precies wat ik al wist dat komen zou. Ik zat er op te wachten. De mensen worden razend snel wakker en er komt een punt waarop de boze machten zullen beslissen om te beginnen. Het zal dus straks gaan beginnen. Ik weet ook niet precies wanneer maar het zal zeker niet lang meer duren.

Maar wees niet bang. Jezus heeft de wereld overwonnen. Vertrouw op Hem en denk aan wat de Heer heeft gezegd als het begint:

Lucas 21:28
28 Wanneer deze dingen beginnen te geschieden, richt u op en heft uw hoofden omhoog, want uw verlossing genaakt.

Zie ook:
http://eindtijd-update.blogspot.nl/p/artikelen-op-onderwerp.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen