vrijdag 30 mei 2014

Chemtrails-Aerospace-Werker "Ik installeerde sproei-inrichtingen"

Link naar de video: http://youtu.be/z6udSa7yPbM

Vertaling:

Maandag 12 mei 2014, Demonstratie Dresden.

Hallo allemaal. Het is mooi om zoveel mensen hier te zien. Laat ik dit zeggen over vrede. Wij die hier demonstreren voor vrede maken gebruik van onze hersenen. Denken voor ons zelf, verwerken informatie en trekken conclusies na dat proces. Ik ben overtuigd dat dat de echte reden is waarom wij als een vredesbeweging in diskrediet worden gebracht. Omdat dat is wat niet zo moet zijn. Dat we ZELF nadenken.

Ik ben een ingenieur voor Aerospace technologie. Ik repareer vliegtuigen e.d. Laat me je kort vertellen wat ik deed. Ik werkte op een speciale militaire vluchtbasis Oberpfaffenhofen. Waar we een sproei-inrichting installeerden in een vliegtuig.  Waarmee giftige stoffen nu worden gesproeid vanuit de lucht.

Daarna ging ik naar de locale vertegenwoordiger van de groene partij, met het bewijs in mijn hand. Ik zei: “kijk hier zijn de feiten en hier is het bewijs.” En ik ben gereed om te getuigen voor een onderzoekscomit√©. Wat daarna gebeurde was dat drie dagen later mijn baas bij me thuis kwam en zei: “het spijt me maar we moeten je ontslaan omdat ik enorme druk krijg vanuit de top die ik niet langer kan weerstaan. Ik kan in principe nergens in de aerospace business meer een baan vinden. Als je meer wilt weten over hoe dat gaat, kom gewoon bij mij. Ik heb al de materie hier.

Nou terug naar het installatie proces. We strippen het vliegtuig en monteren de tanks. Installeren de kabels en lijnen en de sproei apparaten. Ik was een burgerwerker onder toezicht van het leger. Toen we klaar waren werd ons verteld dat dit een test was uitgevoerd door de Duitse luchtvaart en ruimte ministerie. Met de bedoeling dat het vliegtuig met de sproei-installatie voorop gaat terwijl een tweede vliegtuig met meetinstrumenten en achteraan vliegt en metingen verricht. Het moet lijken alsof: “we enkel willen onderzoeken hoe deeltjes zich gedragen en zich verspreiden.”

Toen we klaar waren met de installatie kwamen er kerels van het leger ons instrueren hoe we beschermende kleding voor het gehele lichaam moesten dragen en beademingsmaskers omdat ze nu de tanks gingen vullen. En dat de stoffen, zoals aluminium sulfides en barium oxides, zeer giftige nano deeltjes, polymeren, bevatten.

Dus daar gaat het over. Ik wil alleen maar zeggen, we gaan toe naar een ecologische catastrofe. En degenen die het niet geloven: alstublieft, kom hier en ik zal je al het bewijs laten zien.

Ik ben bereid te getuigen voor een onderzoekscomité.

Zie ook:
- Geo-engineering: natuurlijk weer bestaat niet meer - 15-2-14
- Pilot says.." Chemtrails are a necessary EVIL..?" - 4-10-13
- Chemtrails Nederland - 2-9-13
- What in the world are they spraying - Nederlands ondertiteld
- Voormalig hoofd FBI getuigt dat regeringen chemtrails sproeien om mensheid uit te roeien
- Het meest belangrijk onderwerp van onze tijd: Geo-Engineering en chemtrails - 11-7-13 tip
- Getuigen van geo-engineering. Wat zegt de Bijbel - 13-4-13
- Geo-engineering (kunstmatige klimaatbeinvloeding) dood het leven op aarde!
meer: http://eindtijd-update.blogspot.nl/p/dossier-nieuws-bericht-divers-rampen.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen