donderdag 14 januari 2016

Er gaan al ramen aan diggelen in nachtelijk Leipzig

Politiepantservoertuigen rijden door de straten in Leipzig. Winkelruiten zijn ingegooid en talrijke auto's staan in brand. Afvalcontainers worden omgeschopt, de inhoud ervan ligt op straat. Een Turkse dönerzaak is tot puin geslagen. Gemaskerde mannen, bewapend met honkbalknuppels, slaan in op toevallige passanten. In het duister gooien zij met stenen en vuurwerk.

lees verder >

Een zowaar enigszins objectief stuk in een Nederlandse krant over de sfeer in Duitsland. Het lijkt er op dat er iets geknapt is. "Ze" zijn te ver gegaan. Komt dit ooit nog goed? Maar vergeet niet dat dit precies is waar de machten achter de schermen op hopen. Dit is precies wat ze willen.

Als straks alles instort is het de bedoeling dat iedereen elkaar te lijf gaat. Zodat ze niet een vuist gaan maken. Uit de ruïnes wordt dan de Nieuwe Wereld Orde opgebouwd. 

Lees de eerste vier zegels van de eindtijd:

Openbaring 6:1-8
1 En ik zag, toen het Lam een van de zeven zegels opende, en ik hoorde een van de vier dieren zeggen met een stem als van een donderslag Kom! 2 En ik zag, en zie, een wit paard, en die erop zat, had een boog en hem werd een kroon gegeven, en hij trok uit, overwinnende en om te overwinnen. 3 En toen Hij het tweede zegel opende, hoorde ik het tweede dier zeggen: Kom! 4 En een tweede, een rossig paard, kwam, en hem, die erop zat, werd gegeven de vrede van de aarde weg te nemen, en dat zij elkander zouden slachten, en hem werd een groot zwaard gegeven. 5 En toen Hij het derde zegel opende, hoorde ik het derde dier zeggen: Kom! En ik zag, en zie, een zwart paard, en die erop zat had een weegschaal in zijn hand. 6 En ik hoorde als een stem te midden van de vier dieren zeggen: Een maat tarwe voor een schelling en drie maten gerst voor een schelling; en breng geen schade toe aan de olie en de wijn. 7 En toen Hij het vierde zegel opende, hoorde ik de stem van het vierde dier zeggen: Kom! 8 En ik zag, en zie, een vaal paard, en die daarop zat, zijn naam was de dood en het dodenrijk volgde achter hem. En hun werd macht gegeven over het vierde deel der aarde om te doden, met het zwaard, met de honger, met de zwarte dood en door de wilde dieren der aarde.

meer > 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen